Skip to content
- 5-րդ դասարանի սովորողը պետք է կարողանա
- գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
- գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
- տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
- համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
- իր անհատական բլոգը սպասարկել
Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:
05.03.2020
«Կանաչ ախպեր»
- Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչու:
Ամփոփում, անգլերենի ֆլեշմոբներ, արձակուրդներ, դասեր, անգլերեն, ռուսերեն, բնագիտություն, հայրենագիտություն, մաթեմատիկա, մայրենի, հորինուկ, մարմնակրթություն, շրջակա միջավայր, երգ, իմ մեդիագրադարանը, ինքնագնահատում, Կինո-ֆոտո, հաշվետվություներ, Ճամբար, մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեություն, մաթեմաիկայի հաշվետվություն, մաթեմատիկա 5.1 դասարան, նկարչություն, Ուսումնական ձմեռ, Ստուգատես, մաթեմատիկայի ստուգատես, մայրենի ստուգատես, տեխնոլոգիա, տեսադարան, ֆլեշմոբններ։
Տեսադարանը ամենաքիչն է օգտագործված։ Քիչ դասեր են տալիս տեսադարանի մասին։
- Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչու եք հավանում:
Եվա Հովհաննիսյան` լավ է աշխատում։
- Գրել ձեր, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
Իմ բլոգը մայրս է սարքել, շատ սիրուն է։ Տարբերվում է ուրիշների բլոգներից, շատ շուտ է սարքել։ Նա պարբերաբար հետևում է իմ բլոգին, ծրագրային թարմացումներ անում, հետևում, թե ոնց եմ անում դասերս։
- Ուսումնառության 5 տարիներ
- Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Հարավային դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշիր դպրոցը։
Ես 2 տարեկանից հաճախել եմ նախակրթարան, հետո սովորել 5 տարեկանների «Իմաստումի հրճվանք» դասարանում, ապա 2-րդ դասարանում դասարանս փոխել 7 տարեկանների դասարան։
- Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:
Դասերից կարևոր էր մայրենին, որովհետև սխալները աստիճանաբար քչանում են, որ լեզուն բացվի։
- Կարո՞ղ ես թվարկել 5 բան, որ քեզ դպրոցից հետ տանում ես։
Համակարգիչ, հեռախոս, պայուսակ, մկնիկ, անձեռոցիկ։
- 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
Կդժվարանան, բայց կուրախանան, որ դպրոցը ավելի արագ վերջացնեն։
- Հարավային դպրոցում քո տնկած ծառը, թուփը նկարիր, տեղադրիր ու գրիր ե՞րբ ես տնկել, ո՞ւմ հետ, տեսանկը․․․
Տնկել եմ կակաչ ընկեր Աննայի հետ։ Սովորողներից մեկը պոկել է։
- Պատրաստիր 2-3 րոպեանոց տեսանյութ, որը պատմում է Հարավային դպրոցի միջավայրի մասին։
https://youtu.be/Fu7YG-gca1U
- Ծնողներին խնդրիր, թող մի քանի նախադասությամբ խոսեն քո ուսումնական գործունեության մասին Հարավային դպրոցում:
- Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը
Արշակ Մարտիրոսյան
- Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ
Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյան: Ծնվել է Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել է ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Աշխատում է նաև ծրագրավորման ընկերությունում:
- Գրել, թե բլոգի հեղինակը ինչ առարկա է դասավանդում
Մաթեմատիկա
- Գտնել բլոգի բաժինները, ուսումնասիրել դրանք, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք կարող են ձեզ հետաքրքրել
Երկրաչափություն
- Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի տերը ուր է ճամփորդել
Դեպի Դիլիջան
- Ուսումնասիրել բլոգի արտաքին տեսքը, կարծիք գրել դրա մասին։
Սիրուն է։
- Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։
Արշակ Մարտիրոսյանը բարի է, մաթեմատիկա է դասավանդում։