Մայրենիի ելք ստուգատես

  • 5-րդ դասարանի սովորողը պետք է կարողանա
  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

  • Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:

    05.03.2020
    «Կանաչ ախպեր»
  • Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչու:

    Ամփոփում, անգլերենի ֆլեշմոբներ, արձակուրդներ, դասեր, անգլերեն, ռուսերեն, բնագիտություն, հայրենագիտություն, մաթեմատիկա, մայրենի, հորինուկ, մարմնակրթություն, շրջակա միջավայր, երգ, իմ մեդիագրադարանը, ինքնագնահատում, Կինո-ֆոտո, հաշվետվություներ, Ճամբար, մաթեմատիկայի ընտրությամբ գործունեություն, մաթեմաիկայի հաշվետվություն, մաթեմատիկա 5.1 դասարան, նկարչություն, Ուսումնական ձմեռ, Ստուգատես, մաթեմատիկայի ստուգատես, մայրենի ստուգատես, տեխնոլոգիա, տեսադարան, ֆլեշմոբններ։


    Տեսադարանը ամենաքիչն է օգտագործված։ Քիչ դասեր են տալիս տեսադարանի մասին։
  • Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչու եք հավանում:
    Եվա Հովհաննիսյան` լավ է աշխատում։
  • Գրել ձեր, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
    Իմ բլոգը մայրս է սարքել, շատ սիրուն է։ Տարբերվում է ուրիշների բլոգներից, շատ շուտ է սարքել։ Նա պարբերաբար հետևում է իմ բլոգին, ծրագրային թարմացումներ անում, հետևում, թե ոնց եմ անում դասերս։
  • Ուսումնառության 5 տարիներ
  • Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Հարավային դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշիր դպրոցը։
    Ես 2 տարեկանից հաճախել եմ նախակրթարան, հետո սովորել 5 տարեկանների «Իմաստումի հրճվանք» դասարանում, ապա 2-րդ դասարանում դասարանս փոխել 7 տարեկանների դասարան։
  • Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:
    Դասերից կարևոր էր մայրենին, որովհետև սխալները աստիճանաբար քչանում են, որ լեզուն բացվի։
  • Կարո՞ղ ես թվարկել 5 բան, որ քեզ դպրոցից հետ տանում ես։
    Համակարգիչ, հեռախոս, պայուսակ, մկնիկ, անձեռոցիկ։
  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
    Կդժվարանան, բայց կուրախանան, որ դպրոցը ավելի արագ վերջացնեն։
  • Հարավային դպրոցում քո տնկած ծառը, թուփը նկարիր, տեղադրիր ու գրիր ե՞րբ ես տնկել, ո՞ւմ հետ, տեսանկը․․․
    Տնկել եմ կակաչ ընկեր Աննայի հետ։ Սովորողներից մեկը պոկել է։
  • Պատրաստիր 2-3 րոպեանոց տեսանյութ, որը պատմում է Հարավային դպրոցի միջավայրի մասին։
    https://youtu.be/Fu7YG-gca1U
  • Ծնողներին խնդրիր, թող մի քանի նախադասությամբ խոսեն քո ուսումնական գործունեության մասին Հարավային դպրոցում:

  • Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը
    Արշակ Մարտիրոսյան
  • Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ

    Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյան: Ծնվել է Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել է ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Աշխատում է նաև ծրագրավորման ընկերությունում: 
  • Գրել, թե բլոգի հեղինակը ինչ առարկա է դասավանդում
    Մաթեմատիկա
  • Գտնել բլոգի բաժինները, ուսումնասիրել դրանք, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք կարող են ձեզ հետաքրքրել
    Երկրաչափություն
  • Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի տերը ուր է ճամփորդել
    Դեպի Դիլիջան
  • Ուսումնասիրել բլոգի արտաքին տեսքը, կարծիք գրել դրա մասին։
    Սիրուն է։
  • Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։
    Արշակ Մարտիրոսյանը բարի է, մաթեմատիկա է դասավանդում։