Ինքնագնահատում

                                      Ինքնագնահատում

1-ին ուսումնական շրջան(սեպտեմբեր-դեկտեմբեր)

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողություններըԲնութագրող գնահատական
Կարողանում է ներկայանալ, ներկայացնել իր շրջապատի մարդկանց՝ իր և նրանց մասին հաղորդելով պարզ տեղեկություններ։ Կարողանում եմ
Կարողանում է հաղորդակցվել գրավոր և բանավոր՝ գործածելով պարզագույն կառույցներ։ Մասամ եմ կարողանում
Հասկանում է ընտանիք թեմայով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։ Կարողանում եմ
Ներկայացնում է իր ընտանիքի անդամներին պարզ նախադասություններով։ Կարողանում եմ
Ընտանիք և ընտանեկան առօրյա թեմայով տալիս է  պարզ հարցեր և պատասխանում իրեն ուղղված հարցերին։ Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է տունը և սենյակը նկարագրող, տնային գործերը թվարկող պարզ խոսքը։ Մասամբ եմ կարողանում
Ընթերցում և հասկանում է կարճ, պարզ տեքստեր տան, սենյակի նկարագրության վերաբերյալ Կարողանում եմ
Գրավոր և բանավոր նկարագրում է իր տունը, սենյակը, պատմում իր տնային գործերի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Կարողանում եմ
Պատասխանում է տան, սենյակի, իրերի, տնային գործերի մասին պարզ հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղում զրուցակցին՝ գործածելով պարզ բառեր ու նախադասություններ։ Կարողանում եմ
Հասկանում է դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։ Մասամբ եմ կարողանում
Կարդում և հասկանում է պարզ տեքստեր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի մասին։ Մասամ եմ կարողանում
Տալիս է պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքում նմանատիպ հարցերի։ Կարղանում եմ
Կազմում է ոչ շատ երկար գրավոր տեքստ իր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի և դասացուցակի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Կարողանում եմ

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե է մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Մասնակցություն հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերինԲնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Ուսումնական ամառ․արձակուրդային նախագծեր, այլ աշխատանքներhttps://trdat.gaboyan.am/%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A5%D6%80/%D5%A1%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B8%D6%80%D5%A8/
Մխիթար Սեբաստացու օրեր.Թարգմանական նախագծեր. My Info Planet/պարտադիր չէ
·        Հաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

         At the libraray-giving personal information
               Interview with famous people
https://trdat.gaboyan.am/դասեր/english-15-10-2022/
https://trdat.gaboyan.am/դասեր/shop-assistant-and-mother/
   Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները»Little Red Riding Hood
  Նախագիծ.«Ամանորը իմ ընտանիքում» The New year in my family
Երաժշտական համագործակցային նախագիծ. «Ներկայացնում ենք Ամանորյա և Սուրբ ծննդյան երգերի շարք»https://trdat.gaboyan.am/%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A5%D6%80/%D5%A1%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B8%D6%80%D5%A8/
Լրացումներ 
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Իրականացրած ճամփորդության վերաբերյալ սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերինԲնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. սեպտեմբեր
Անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Հոկտեմբեր
Անգլերենի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Նոյեմբեր
Անգլերենի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Դեկդեմբեր

2-րդ ուսումնական շրջան/ուսումնամարզական ձմեռային ճամբար

(հունվար)

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ձմեռային ճամբարինԲնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
  Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծին(երին) Չեմ մասնակցել
  Մասնակցություն ձմեռային ուսումնական ճամփորդություններին Մասնակցել եմ
   Մասնակցություն հունվարյան ճամբարային ֆլեշմոբին Չեմ մասնակցել
Լրացումներ 
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից 

3-րդ ուսումնական շրջան(փետրվար-մայիս)

1․Պետական չափորոշիչների վրա հիմնված սովորողի լեզվական կարողությունները՝ ըստ առարկայական ծրագրի թեմաների։

Սովորողը կրկին ինքնուրույն կամ ուսուցչի, ծնողի օգնությամբ է լրացնում իր լեզվական կարողությունները՝ «Բնութագրող գնահատական» վանդակում նշելով՝

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողություններըԲնութագրող գնահատական
Հասկանում է ծանոթության, ընկերների մասին հնչող պարզ խոսքը։Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է պարզ արտահայտություններով ու նախադասություններով կազմված տեքստեր, երկխոսություններ ՝ ընկերության/ընկերասիրության, ծանոթության մասին։Կարողանում եմ
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում է իր դասընկերոջը կամ բակի ընկերոջը։ Կարողանում եմ
Կազմում է գրավոր տեքստ, երկխոսություն իր, իր ընկերների մասին՝ օգտագործելով պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է օրվա և շաբաթվա օդերևութաբանական տեղեկատվությունը։Չեմ կարողանում
7Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում տարվա և օրվա եղանակը։Կարողանում եմ
Պարզ նախադասություններով գրում է տեքստ իր նախընտրած եղանակի մասին։Չեմ կարողանում
Շատ կարճ նախադասություններով դասընկերոջ հետ երկխոսւթյուն է վարում տարվա եղանակների մասին։Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է գնորդի և վաճառողի երկխոսության (ձայնագրություն, տեսահոլովակ) ընդհանուր բովանդակությունը։Կարողանում եմ
Կարդում և հասկանում է «Գնումներ» թեմայով պարզ տեքստեր։Կարողանում եմ
Բացատրում է իր նախընտրած հագուստի տեսակը, ձևը, չափսը, գույնը, ինչից է պատրաստված։Չեմ կարողանում
Երկխոսություններ է վարում պարենային խանութում/շուկայում, հագուստի խանութում գնումներ կատարելիս։Կարողանում եմ
Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից 

2․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված թերի կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը հեղինակային և օրացույցային նախագծերինԲնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
      Թումանյանական օրեր. Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնում ենք անգլերեն»https://trdat.gaboyan.am/%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A5%D6%80/black-kiddy/
·        Սուրբ Զատիկը իմ ընտանիքումՉեմ մասնակցել
     Նախագիծ. «Ընտանեկան-հեքիաթապատում ներկայացումներ»Չեմ մասնակցել
    Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները»Little Red Riding Hood
 Ուսումնական գարունՀաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

   Describing people
     Introducing a friend
                    shopping for clothes
                   Ordering food in a cafe
https://trdat.gaboyan.am/%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A5%D6%80/shop-assistant-and-mother/ https://trdat.gaboyan.am/%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A5%D6%80/english-19/  
Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից 

3․Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4․Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերինԲնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Փետրվար
Անգլերենի մարտյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Մարտ
Անգլերենի ապրիլյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Ապրիլ
Անգլերենի մայիսյան ֆլեշմոբ Անգլերենի ֆլեշմոբ. Մայիս

4-րդ ուսումնական շրջան/ամառային ուսումնական ճամբար

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի(ների) հղումը(ները)

Սովորողի մասնակցությունը ամառային ուսումնական ճամբարինԲնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
   Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծերին։ 
  Մասնակցություն ամառային ուսումնական ճամփորդություններին։ 
  Մասնակցություն հունիսյան ճամբարային ֆլեշմոբին։ 
Լրացումներ 
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից 

Տարվա ընթացքում սովորողի ակտիվ մասնակցությունը/պարտադիր չէ

1․Մասնակցություն կլոր սեղաններին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը

2․Մասնակցություն բաց դասերին/սովորողի կամ դասավանդողի բլոգի հղումը

3․My Info Planet/Իմ տեղեկատվական մոլորակը մեդիահանրագիտարանի համար թարգմանական նյութերի աշխատանքներին։/ Թարգմանած նյութի(երի) հղումը(ները)