- Ուսուոցման ի՞նչ ձև ես ընտրել՝ հեռավար ընտանեկան, հեռավար, առկա կամ ֆիզիկական միջավայրում։
- Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր մայրենի լեզվից քանի՞ նյութ ես հրապարակել բլոգում։
25 - Ո՞րն է ամենահետաքրքիր նախագիծը, աշխատանքը որ կատարել ես մայրենի լեզվից՝ հղումով դիր։
«Մաթիլդա» ֆիլմի վերլուծություն - Քանի՞ առաջադրանք ես կատարել «Գործնական քերականություն» ձեռնարկից։ Թվիր առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ ես սովորել, չմոռանաս բլոգիդ հղումը(այս կետը լրացնում է միայն 5-րդ դասարանի սովորողը):
չեմ հաշվել
- Ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել։ Կա՞ առաջադրանք, որ ամենաշատն է տպավորվել։
Սեպտեմբեր, Հոկտեմբեր, Նոյեմբեր։ Ոչ - Մայրենիի դասընթացի տարբեր գործունեություններից՝ ընթերցանություն, լեզվական աշխատանք, բանաստեղծությունների ուսուցում․․․․, ամենից շատ ո՞րն է քեզ համար օգտակար ու հետաքրքիր եղել, ինչո՞ւ։
Կանաչ եղևնին, որովհետև այդ հեքիաթում սովորեցնում է, որ ուրինշներին պետ է ոգնել - Գրի´ր այս ուսումնական շրջանում կարդացածդ գրքերի մասին։ Նշի´ր հեղինակին, վերնագիրը, մի քանի նախադասությամբ էլ գրի´ր գրքի մասին։
- Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս տան անդամներից քեզ ո՞վ է օգնում և ի՞նչ հարցում։
Մայրիկս նայում է սխալ չկա, ասում է կա և ես 3 անգամ կարդում եմ։ - Մայրենիի դասընթացի աշխատանքներից ո՞րն ես ավելի սիրով, ինքնուրույն ու հեշտությամբ կատարում, ո՞ր աշխատանքները կատարելիս ես դժվարանում կամ քեզ համար հետաքրքիր չեն:
Սիրում եմ ընթերցել։ Չեմ սիրում գործնական աշխատանք - Աշնանային և ձմեռային ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանքներ ունես, գրի՛ր վերնագրերը, դի՛ր հղումները:
- Այլ կետեր կարող ես ինքդ ավելացնել