Մայրենիի գնահատում

  1. Ուսուոցման ի՞նչ ձև ես ընտրել՝ հեռավար ընտանեկան, հեռավար, առկա կամ ֆիզիկական միջավայրում։
  2. Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր մայրենի լեզվից քանի՞ նյութ ես հրապարակել բլոգում։
    25
  3. Ո՞րն է ամենահետաքրքիր նախագիծը, աշխատանքը որ կատարել ես մայրենի լեզվից՝ հղումով դիր։
    «Մաթիլդա» ֆիլմի վերլուծություն
  4. Քանի՞ առաջադրանք ես կատարել «Գործնական քերականություն» ձեռնարկից։ Թվիր առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ ես սովորել, չմոռանաս բլոգիդ  հղումը(այս կետը լրացնում է միայն 5-րդ դասարանի սովորողը):

չեմ հաշվել

  1. Ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել։ Կա՞ առաջադրանք, որ ամենաշատն է տպավորվել։
    Սեպտեմբեր, Հոկտեմբեր, Նոյեմբեր։ Ոչ
  2. Մայրենիի դասընթացի տարբեր գործունեություններից՝ ընթերցանություն, լեզվական աշխատանք, բանաստեղծությունների ուսուցում․․․․, ամենից շատ ո՞րն է քեզ համար օգտակար ու հետաքրքիր եղել, ինչո՞ւ։
    Կանաչ եղևնին, որովհետև այդ հեքիաթում սովորեցնում է, որ ուրինշներին պետ է ոգնել
  3. Գրի´ր այս ուսումնական շրջանում կարդացածդ գրքերի մասին։ Նշի´ր հեղինակին, վերնագիրը, մի քանի նախադասությամբ էլ գրի´ր գրքի մասին։
  4. Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս տան անդամներից քեզ ո՞վ է օգնում և ի՞նչ հարցում։
    Մայրիկս նայում է սխալ չկա, ասում է կա և ես 3 անգամ կարդում եմ։
  5. Մայրենիի դասընթացի աշխատանքներից ո՞րն ես ավելի սիրով, ինքնուրույն ու հեշտությամբ կատարում, ո՞ր աշխատանքները կատարելիս ես դժվարանում կամ քեզ համար հետաքրքիր չեն:
    Սիրում եմ ընթերցել։ Չեմ սիրում գործնական աշխատանք
  6. Աշնանային և ձմեռային ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանքներ ունես, գրի՛ր վերնագրերը, դի՛ր հղումները:
  7. Այլ կետեր կարող ես ինքդ ավելացնել