Մայրենի 16.11.2022

Կետադրի’ր տեքստը:

Հորթը և ոզնին

Մի օր կանաչ դաշտում հանդիպեցին հորթն ու ոզնին։

Երբ չալ հորթը լիզեց ոզնուն, փուշը ծակեց հորթի լեզուն։

Այն ժամանակ ոզնին նրանց ասաց.

 «ինչ պատահի` մի տար բերանդ»։

Անվանի՛ր մեկ բառով։

Թռչունների խումբ-Երամ

ձիերի խումբ-երամակ

միասին նույն օրը ծնված-երկվորյակ

և՛ ջրում, և՛ ցամաքում ապրող-Երկկենցաղ

ցողը ցուրտ ժամանակ-մառախուղ

Կարդալու սրահ-գրադարան

երեկոյան ճաշ-ընթրիք

հատ-հատ ընտրված-հատընտիր

արգելք ոտքի տակ-խոչընդհոտ

բարակ ճյուղ, շիվ-շիվ

Գտի՛ր առաջին սյունակում գրված բառերի բացատրությունը և համարակալի՛ր հոմանիշ զույգերը։

1.Երփներանգ                                      ուժգին ցանկություն.4

2.արփի                                                 տարբեր գույների.1

3.բորբ                                                    շատ տաք, ջերմ.3

4.փափագ                                             նեխել, փչանալ.7

5.շամփուր                                            շփանալ, երես առնել.6

6.հղփանալ                                           խորովածի շիշ.5

7.բորբոսնել                                          ցերեկային լուսատու.2

Լրացրո’ւ բաց թողնված տառերը և վերնագի’ր: Տեքստից դո’ւրս գրիր այն բառերը, որոնց կարող ես հոմանիշներ կամ հականիշներ գրել:

Կեսօր էր: Եղնիկը մի քիչ զմրուխտ խոտ անուշ արեց, լողաց սառնորակ գետակում, ապա մտավ անտառ: Պառկեց զովասուն ծառերի ստվերում: Անտառի անդորրությունը ձանձրացրեց նրան: Հասակակից մեկը չկար, որ հետը խաղար և օգներ փարատելու։

Հանկարծ արևի մի շող թափանցեց հովից օրօրվող ծառերի արանքից: Եղնիկը նստեց տեղից և փորձեց բռնել շողիկը: Բայց նա փախավ, և եղնիկը չկարողացավ որսալ նրան:

Եղնիկը թռչկոտում էր արևազօծ դաշտում, փորձում էր բռնել շողը: Իսկ շողն իր հերթին մերթ հպվում էր եղնիկին, մերթ արագորեն անհետանում:

Այսպես ամեն միջօրեի շողիկը գալիս և խաղում էր մատղաշ եղնիկի հետ: