Կետադրի’ր տեքստը:
Հորթը և ոզնին
Մի օր կանաչ դաշտում հանդիպեցին հորթն ու ոզնին։
Երբ չալ հորթը լիզեց ոզնուն, փուշը ծակեց հորթի լեզուն։
Այն ժամանակ ոզնին նրանց ասաց.
«ինչ պատահի` մի տար բերանդ»։
Անվանի՛ր մեկ բառով։
Թռչունների խումբ-Երամ
ձիերի խումբ-երամակ
միասին նույն օրը ծնված-երկվորյակ
և՛ ջրում, և՛ ցամաքում ապրող-Երկկենցաղ
ցողը ցուրտ ժամանակ-մառախուղ
Կարդալու սրահ-գրադարան
երեկոյան ճաշ-ընթրիք
հատ-հատ ընտրված-հատընտիր
արգելք ոտքի տակ-խոչընդհոտ
բարակ ճյուղ, շիվ-շիվ
Գտի՛ր առաջին սյունակում գրված բառերի բացատրությունը և համարակալի՛ր հոմանիշ զույգերը։
1.Երփներանգ ուժգին ցանկություն.4
2.արփի տարբեր գույների.1
3.բորբ շատ տաք, ջերմ.3
4.փափագ նեխել, փչանալ.7
5.շամփուր շփանալ, երես առնել.6
6.հղփանալ խորովածի շիշ.5
7.բորբոսնել ցերեկային լուսատու.2
Լրացրո’ւ բաց թողնված տառերը և վերնագի’ր: Տեքստից դո’ւրս գրիր այն բառերը, որոնց կարող ես հոմանիշներ կամ հականիշներ գրել:
Կեսօր էր: Եղնիկը մի քիչ զմրուխտ խոտ անուշ արեց, լողաց սառնորակ գետակում, ապա մտավ անտառ: Պառկեց զովասուն ծառերի ստվերում: Անտառի անդորրությունը ձանձրացրեց նրան: Հասակակից մեկը չկար, որ հետը խաղար և օգներ փարատելու։
Հանկարծ արևի մի շող թափանցեց հովից օրօրվող ծառերի արանքից: Եղնիկը նստեց տեղից և փորձեց բռնել շողիկը: Բայց նա փախավ, և եղնիկը չկարողացավ որսալ նրան:
Եղնիկը թռչկոտում էր արևազօծ դաշտում, փորձում էր բռնել շողը: Իսկ շողն իր հերթին մերթ հպվում էր եղնիկին, մերթ արագորեն անհետանում:
Այսպես ամեն միջօրեի շողիկը գալիս և խաղում էր մատղաշ եղնիկի հետ: