1.Խառնված տառերը դասավորեք և բառեր ստացեք՝զլեու,ագռ, չիրգ, ղենսա, արկն:
Լեզու, գառ, գրիչ, սեղան, նկար
2. Բառերին ինչպիսի՞ հարցին պատասխանող զույգեր ավելացրեք՝
ագռավ, գայլ, աղվես, արջ, շնաձուկ,արծիվ, ճնճղուկ, մրջյուն, մեղու, խոզ, գառնուկ, կով:
Ագռավ-սպիտակ, գայլ-շատակեր, արջ-սոված, շնաձուկ-մեծ, արծիվ-սև, ճնճղուկ-փոքր, մրջուն-աշխատասեր, մեղու-բզբզան, խոզ-ցեխոտ, գառնուկ-մոխրագույն, կով- կաթնածու
3.Գտեք իմաստով իրար հակառակ բառեր:
Ծեր ցերեկ
խորը նեղ
Գիշեր երիտասարդ
Տաք բարի
լայն սաղր
դաժան սառը
անջատել մոտենալ
հեռանալ պարտվել
հաղթել միացնել
Ծեր-երիտասարդ, խորը-սաղր, գիշեր-ցերեկ, տաք-սառը, լայն-նեղ, դաժան-բարի, անջատել-մյացնել, հեռանալ-մոտենալ, հաղթել-պարտվել
4.Գտեք իմաստով իրար մոտ բառերը և կազմեք զույգեր:
Գեղեցիկ Ագահ Լուսաբաց Արեգակ Քաջ Սիրուն Լեռ արի Արևածագ Գեղեցիկ-սիրուն, ագահ-շատակեր, լուսբաց-արևածագ, արեգակ-արև, քաջ-արի, լեռ-սար 5.Գրիր մեկ բառով: | Շատակեր Սար Արև |
Ճզմելու գործիք-ճզմիչ
Կապելու գործիք –կապիչ
Քամելու գործիք-քամիչ
Կտրելու գործիք-կտրիչ
Փակելու գործիք-փակիչ
Բացելու գործիք-բաչիչ
6.Շարունակեք այսպես սենյակ–սենյակում, անտառ–անտառում:
Այգի, դասարան, դպրոց, գազանանոց, անկողին, խոհանոց, լոգարան, հիվանդանոց, պատշգամբ:
Այգում, դասարանում, դպրոցում, գազանանոցում, անկողնում, խոհանոցում, լոգարանում, հիվանդանոցում, պատշգամբում
Ես բառերին ավելացրի ում վերջավորույթունը: