Ճոն – մորթուց, կաշվից հագուստ կարող
որդիանց որդի – որտեղից որտեղ ճանկել – թռցնել, ձեռք գցել
ձմեռնամուտ – աշնան վերջը, ձմռան սկիզբը
կուշտը – մոտ
քուրք – մուշտակ
կուճի — գլուխ
հրես – ահա, հիմա
մուշտարի – հաճախորդ
վախտին – ժամանակին
ցրցամ տալ – ջուր ցանել, որ փափկի
դիպան իրար – կռվեցին, վիճեցին
դիվանբաշի – դատավոր
կոտրն ընկնել – աղքատանալ, սնանկանալ
մթամ – իբր
Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Քանի՞ հերոս կա հեքիաթում: Թվարկի՛ր նրանց անունները:
Այս հեքյաթում շուն֊ քեռի քուչին ու կատուն֊ուստա փիսոն դատավոր֊Իվանբուշի են հերոսները
2. Դուրս գրի՛ր ընդգծված բառերը և գրիր դրանց կամ հականիշները, կամ հոմանիշները:
կուշտ֊սոված, քաղցած, մոտ
մրսեց֊շոքել, սառել
գդակ֊ գլխարկ
քուրք֊մուշտակ
Թանկագիր֊թանկ, էժան, էժանագիր
ծադր֊ծանր, թեթեվ
ցուրտ֊սառը, տաք
բարկանալդ֊բարկանալ
խոսել֊զրուցել, լռել
վերադարձավ֊ հետ եկավ
գնաց֊գալ, քայլել
գիշեր֊ցերկ, երեկո
կորավ֊գնաց, հայտնվեց, գտնվց
մոռանալ֊ հիշել
3. Անծանոթ բառերը բացատրի՛ր, օգտվի՛ր առցանց բառարանից:
խաթր֊սիրել
ցրցամ֊ցրցալ տալ
4. Նշի՛ր հեքիաթի ամենաուրախ հատվածը:
Համ խոսում ես, վրես գոռում,
Հա՛մ, հա՛մ, հա՛մ, հա՛մ,
Քանի, ախպեր, գնամ ու գամ…
Ասավ Քուչին ու նեղացած
Վերադարձավ գլուխը բաց:
5. Նշի՛ր հեքիաթի ամենատխուր հատվածը:
Մին էլ եկավ, դարձյալ չկար.
Էս անգամը դիպան իրար.
Էլ անպատիվ, անկարգ խոսքեր,
Էլ հին ու նո՜ր, էլ հերն ու մե՜ր,
Էլ գող Փիսո՜, էլ քաչալ Շո՜ւն…
6. Ինչպիսի՞ն է կատուն, բնութագրի՛ր նրան:
7. Ինչպիսի՞ն էր շունը:
8. Արդարացրո՛ւ կատվին:
9. Կատվի անունից շանը նամակ գրի՛ր և ներողություն խնդրի՛ր նրանից: